Zde je (snad) kompletní přehled veličin, které lze zobrazovat v dynamických popiscích. Připomínám, že označení veličiny pro zobrazení patří do složených závorek {} a za dvojtečkou je možné upřesnit počet desetinných míst, na která se má daná veličina zobrazovat:
- name – název objektu
- t – čas v sekundách (vztaženo k času 0 simulace)
- s – dráha v metrech (pohyb těžiště od času 0 s)
- v – rychlost v km/h
- vx – X-ová složka vektoru rychlosti v km/h
- vy – Y-ová složka vektoru rychlosti v km/h
- vz – Z-ová složka vektoru rychlosti v km/h
- vni – směr vektoru rychlosti ve stupních (pozor – jedná se o absolutní hodnotu, na rozdíl od jejího zadávání či protokolu , kde je relativní vůči úhlu natočení vozidla)
- vnz – sklon vektoru rychlosti ve stupních
- roll – úhel natočení kolem osy X ve stupních
- pitch – úhel natočení kolem osy Y ve stupních
- yaw – úhel natočení kolem osy Z ve stupních
- a – zrychlení vozidla v m/s2
- ax – X-ová složka vektoru zrychlení vozidla v m/s2
- ay – Y-ová složka vektoru zrychlení vozidla v m/s2
- az – Z-ová složka vektoru zrychlení vozidla v m/s2
- avx – úhlová rychlost vozidla kolem osy X ve stupních za sekundu
- avy – úhlová rychlost vozidla kolem osy Y ve stupních za sekundu
- avz – úhlová rychlost vozidla kolem osy Z ve stupních za sekundu